Samenwerking met CareAbout: hoe werkt het?

Hoe verloopt een samenwerking met CareAbout? 

Bij CareAbout geloven we dat goede zorg begint met goede communicatie. We versterken daarom huisartsenpraktijken en apotheken met onze gediplomeerde doktersassistenten, apothekersassistenten en apothekers. Wij gaan graag een duurzame samenwerking met u aan, maar hoe verloopt zo’n samenwerking? Lees het in onderstaande 5 stappen!

1: Contact

We komen op verschillende manieren met elkaar in contact. Op deze pagina vindt u meer informatie over de mogelijkheden. Onze Accountmanagers Frans en Babette zijn ieder geval altijd te bereiken!

2: De kennismaking met CareAbout

Na het telefoontje wordt er een afspraak gemaakt voor een bezoek van een van onze accountmanagers. Met een kop koffie gaan we zitten, waarbij we het concept van CareAbout nog eens uitleggen. Ook met de vraag: Waar bent u naar op zoek, en waarom bent u hier naar op zoek? Dit is voor ons erg goed om te weten, zodat we een samenwerking aan gaan met de hulp wat de klant graag wilt. 

3: De plaatsing

Vervolgens zetten we de betreffende praktijk of apotheek in ons systeem, waarbij een plaatsingsverzoek komt. Dit betekent dat de praktijk of apotheek bepaalt in welke periode ze zoeken naar versterking. Zo kunnen wij de perfecte match maken tussen de assistent/apotheker, en praktijk/apotheek. 

4: De kennismaking met de doktersassistent of apotheker

Wanneer deze match is gemaakt, maken we weer een afspraak voor een bezoek. Dit keer met de assistent of apotheker en zijn/haar People Manager, voor een kennismaking met zijn of haar toekomstige werkplek en collega’s. 

5: Contact houden

Na een plaatsing bellen we in diezelfde week nog naar de praktijk of apotheek, om te praten met de praktijkondersteuner. We vragen hoe alles is ervaren en hoe het gaat. Gedurende een langere periode houdt onze afdeling Sales contact met praktijken of apotheken. Wanneer een apotheek of praktijk enthousiast en tevreden is, voelt het als een geslaagde samenwerking.

Natuurlijk kan het gebeuren dat een samenwerking wat minder goed verloopt, dan waar we op hadden gehoopt. Wanneer dit gebeurt vindt er een verbeteringsgesprek plaats: Hierbij komt een van onze People Managers langs om te kijken waar de praktijk of apotheek tegenaan loopt. Zo kunnen we ons focussen op wat beter kan en op deze manier voor verbetering zorgen.

Via deze pagina kunt u in contact komen met onze Accountmanagers Frans en Babette!

 

Over de auteur Lizzy van der Loo

Gerelateerde berichten